mandag 27. mai 2013

Matt lakk.







For en stund tilbake lagde vi ny bordplate på et gammelt langbord. Jeg beiset det, men synes det kunne være lurt å behandle det slik at man unngår flekker. Det kan være fint å olje det, men det må stadig gjentas. Dermed ble det matt lakk som finnish. Resultatet ble bra, da det tørket ble det nesten ingen endring på den opprinnelige fargen. Akkurat slik jeg ønsket! Matt og fint, og tåler mye mer. Nå slipper jeg å være redd for å få fettflekker eller lignende. Trestjerners matt vannbasset lakk ble benyttet. Er så glad for de luktsvake vannbasserte produktene!









2 kommentarer:

  1. Så fint! Hva heter beisen/farga?

    SvarSlett
  2. Hei.

    Jeg tror beisen heter Dybde. Det er en stund siden nå, så jeg er ikke 100% sikker...

    Hilsen Rebekka

    SvarSlett