lørdag 11. mai 2013

Konfirmant bord































I går hjalp jeg til å dekke bord til konfirmasjon. Ei god venninne av meg har en sønn som skal konfirmeres. Hun har vært flink til å ordne ting selv også, men synes nok det var greit å få litt hjelp av en interiørkonsulent og en blomsterdekoratør... Resultatet ble veldig delikat synes jeg om jeg får si det selv... Her har vi brukt mine lysglass fra Skeidar til vaser for å ha Hortensia i. For å skape litt rustikk stil ble det brukt greiner fra trollhassel. Gerbera ble klippet korte for en fin effekt i de små vasene med kuleform, kjøpt hos Mestergrønn tror jeg. Ellers er det lekkert med servietter med stjerner på og beige servietter innenfor. Fin effekt. I dag skal jeg ta flere bilder av konfirmanten og flere detaljer. Været er bra også heldigvis, det betyr mye på en slik dag... Lykke til alle konfirmanter der ute!







1 kommentar: