onsdag 15. mai 2013

Borddekking i guttekonfirmasjon.








































Nydelig dekket bord til gutt i konfirmasjon. Her gikk det i brunt, beige og grønt. Artig vri på servietter og bordkort knyttet sammen. På bordene var det pyntet med eføy, trollhassel og hvitveis. Nydelig og vårlig...






















































































En liten detalj som var litt artig, en ugle som pyntet opp i greinene. Skikkelig skog og
vår-tema her altså!

Det er noen år til vi skal ha konfirmasjon, men det er ikke dumt å  planlegge litt i god tid.
Det er ganske mye som skal gjøres til en slik stor fest. Jeg liker å bruke god tid på slike ting.

Jeg skal være forlover for ei god veninne som skal gifte seg til høsten. Så jeg er allerede litt
involvert med pynting der også. Gleder meg!


For de som er interessert i bryllupsplanlegging er det link til bloggen hennes her:

http://bittelitengifterseg.blogspot.no/

2 kommentarer:

  1. Hei. Har en datter som faktisk vil ha ugle og ørn i sitn konfirmasjon. Lurer på hvor du har fått tak i uglen som er festet på trollhasselen?

    SvarSlett
  2. Hei, det var ikke jeg som kjøpte inn tingene. Men sikkert lurt å høre i en hobbybutikk eller søk på nettet.

    Lykke til!

    Hilsen Rebekka

    SvarSlett