torsdag 2. mai 2013

Flere stylingbilder fra et sjarmerende hus.










Her er flere stylingbilder fra samme hus som under. Jeg likte huset veldig godt, fikk nesten litt lyst til å kjøpe det selv, men er litt usikker på om jeg får med meg mannen min på det. Vi har holdt på å pusse opp huset vårt i mange år og lagt sjela vår i det. Men jeg ønsker meg større stuer, vi er en stor familie og det er nesten konfirmasjonstillstander ved hver bursdagsfeiring. Jeg ønsker meg også mer sjøutsikt, så her er det mulighet for det. Skulle jeg flyttet på meg må det helst være et hus med sjarmerende detaljer som i dette huset. I stua var det gulvlister som rekker meg til kneet, lekkert! Ellers er det fint med litt god takhøyde som jeg er blitt vant til i vårt hus. Uansett, de som kjøper dette huset vil nok trives tenker jeg.


Boligannonsen ser du her:

Fotograf Kristian Bollæren.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar