torsdag 9. mai 2013

Kjøkken med sittebenk.

















































































































Her er det flere detaljer fra et lekkert kjøkken hos en kunde jeg har innredet for. Masse lekkre detaljer. Jeg elsker sittebenker i kjøkkeninnredningen. Det gir et fint avbrekk, og ved dette tilfellet kan man sitte å nyte utsikten utover sjøen. Det er en fin kosekrok å sitte med tekoppen sin...
Kjøkkenet heter Aubo og er fra Monter i Drammen. Puta til sittebenken er spesiallaget av en møbeltapetserer. Jeg valgte samme stoffet som i spisestuesofaen i samme rom. Veggfargen heter Mohair. Flisene er fra Zeiner.


Foto: Av Kamilla Weigelin  www.frkfoto.no

2 kommentarer:

  1. Hvordan kjøkken er dette? Hvilket merke? :) Det var utrolig fint :D Og hva heter fargen på veggen? Må man sy den "madrassen"/"puta" på sittebenken selv, eller hvor får man kjøpt dette? :D

    Mvh Cathrine :D
    Veldig inspirert!

    SvarSlett
  2. Hei. Så hyggelig du likte det! Jeg synes også dette kjøkkenet ble veldig lekkert! kjøkkenet heter Aubo og er fra Monter i Drammen. Puta til sittebenken er laget på spesialmål av en møbeltapetserer. Jeg bestilte mer av det samme stoffet som er i spisestuesofaen. Og veggfargen heter Mohair. Jeg skal oppdatere det på bloggen.

    Hilsen Rebekka.

    SvarSlett