fredag 8. mai 2015

Stort flott hus jeg har stylet



























Det har vært travelt for meg i det siste. Det er jeg selvfølgelig kjempefornøyd med. Jeg har ikke rukket å legge ut bilder fra alle boliger jeg har stylet. Noen av boligene har blitt solgt veldig fort og til godt over takst også. Det er ikke noe som er bedre enn det!

Her er bilder fra en bolig jeg stylet rett før påske. Den ble solgt raskt. Her på dette kjøkkenet brukte jeg lyse stoltrekk over furustolene. Det kan være fint å bryte litt opp hvis det er mye treverk. Bordet har eieren laget selv. Jeg hadde med et stort fat og lysestaker, som passet fint til det store langbordet.








































I stua ble det supplert med puter  med litt farger, og et bad med furupanelt tak og vegger ble malt lyst.
Det lønner seg virkelig å legge litt tid og penger i både styling og få alle rom til å fremstå på sitt beste.



























Slik ser huset ut på utsiden. Det har fin sjøutsikt og bare en liten rusletur ned til stranda.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar