søndag 3. mai 2015

Soveromsstyling




























Her er det fra soverommet på en av de siste stylingene. Her anbefalte jeg kunden å henge opp et Ikea bilde med trær over sengen. Vips så ble soverommet litt mer spennende. Med pent oppredd seng ser det riktig så inbydende ut!

Her gjorde kunden og jeg et samarbeid med stylingen. Det er fult mulig å få tips til hva man bør gjøre og eventuelt noen timers hjelp uten at jeg gjør hele jobben. Her fikk kunden tips til hva de selv burde gjøre og handle inn, og jeg har leid ut en del ting og hjulpet til med litt styling. Kunden gjorde en veldig god jobb selv også. Dette huset ble solgt etter første visning.




























For å få litt helhet i huset lar jeg ofte noen farger gå litt igjen. Stolen har jeg malt i fargen Undulat fra Halvor Bakke sitt fargekart. Sengetøyet er fra Hennes&Maurits Home.Jeg tror de innebygde skapene er originale fra huset er nytt. De gir mye oppbevaring.







































Bildene er tatt av fotograf Kristian Bollæren
Mitt Bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar