søndag 10. mai 2015

Soveromstyling i sveitserbolig.



























Denne bokhylla kjøpte jeg å loppemarked for litt siden. Jeg elsker bruktkupp, og liker å male opp møbler i friske farger. Denne ble plassert på styling i et koselig Sveitserhus jeg stylet nylig. Jeg koser meg på jobb når jeg kan bruke kreativiteten. Fargen på hylla heter undulat, for de som lurer på det.



























Noen cottonballs i gardinstangen bidrar også med å skape et lunt inntrykk.




















































Turkis og grått er lekkert sammen. Det er hyggelig med litt farger inn i interiøret. Jeg liker også godt det grafiske sikksakkmønsteret på puta som er fra H&M Home.



























Detaljene skaper en lun atmosfære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar