tirsdag 25. november 2014

Snart er det advent...







































Til søndag er det første søndag i advent. Nå går det fort mot en hyggelig førjulstid!
Jeg er klar med julegavene og nesten alle kalenderpakkene. Jeg har gutter på snart ni og snart tretten år. Det er lettest å finne ting til minstemann som fortsatt leker litt mer enn størstemann.
Men jeg har prøvd å finne ting som kan være både nyttig og gøy. Jeg husker selv hvor stas det var med pakkekalender!

Over: Dette treet kan være fint både med pakker på og ikke minst etter at pakkene er åpnet. Det er dekorativt i seg selv!


Her er litt tips til forskjellige kalendere.







































Hva med å henge opp kalenderpakkene på en stige? Koselig å pynte med lys også...













































































Eller i minimalistisk stil? Enkelt og fint det også.







































Trappa kan også benyttes til å henge opp pakker eller pynt på...












































































Denne skrappekalenderen kan man ha lapper i. For eksempel å ha en bakedag, gå på kino, dra i svømmehallen, lese en bok eller å spille et brettspill sammen. Det behøver ikke å være så kostbare ting.








































Eller kremmerhus laget av gamle aviser. Enkelt og fint det også.

Jeg tror at jeg skal finne fram en stige og henge kalenderen på i år!
Jeg ønsker dere alle en fin førjulstid, med eller uten adventskalender!

Bilsene er hentet fra Pintrest.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar