tirsdag 4. november 2014

Lekkert fra Sigdal






























Et lite interiørtips til dere som er på jakt etter garderobeløsninger...Her er en klassisk og lekker garderobeløsning fra Sigdal. Det er flott når man får bygget garderobe fra gulv til tak. Legg merke til hvor flott det er med fremskutt sokkel. Dette er vist fram i en lys gråfarge. Kan skaffes i flere farger.

Bortsett fra bloggingen holder jeg på med å tegne tilbygg på et hus for tiden, og det kommer stadig nye oppdrag både med boligstyling før salg og andre interiøroppdrag. Jeg er heldig synes jeg, for oppdragene kommer jevnt og trutt. Det var jo med litt skrekkblandet fryd at jeg startet Inspira Interiørkontor for noen år siden. Det er godt å slippe å stresse med å få nye oppdrag inn. Fornøyde kunder er den beste reklamen altså!

Hvis det er noen som går med en liten grynder i magen, kan jeg anbefale å ta kontakt med Start i kommunen. De holder gratis kurs og informasjonsmøter. Det er nyttig og lærerikt. Det er viktig å følge drømmene sine! Jeg har stor tro på at om man brenner for det man gjør, gjør man det godt!  Ha en fin dag der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar