fredag 28. november 2014

Nydelige pepperkaker...
















































































































































Jeg må si at estetikeren i meg ble litt inspirert av alle disse flott pyntede pepperkaker. Baker du pepperkakedeigen selv eller kjøper du ferdig deig? Jeg må innrømme at det er så mye god ferdig laget deig å få kjøpt, at jeg velger å bruke det. De siste årene har produsentene også vært flinke til å holde seg unna palmefett. Det er mange som skriver dette på, og det er viktig synes jeg!

Det viktigste er kosen man har sammen med barna når man gjør slike ting. Det er viktig å ta seg tid til ting sammen. Lage gode tradisjoner...

Ha en fin dag der ute! Med eller uten hjemmelaget pepperkakedeig...

Bildene er hentet fra Pintrest.comm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar