onsdag 17. august 2016

Landlig eiendom utenfor Horten



























Her er bilder fra en av mine siste stylinger. Huset ligger landlig til, med stor tomt. Kunden hadde noen møbler der fra før, og jeg har satt inn en del møbler der også.





























Olasengeteppet har jeg sydd av gamle olabukser. Lommene er beholdt litt her og der. Det frisker litt opp i ellers nøytrale farger.




























På loftsstua har jeg satt inn møbler, det er lurt å definere bruken av rommene for å få mest igjen for boligen din. Et ekstra tv rom eller lekerom er gull verdt!














































































Her er barnerommene. Huset er nyoppusset de siste to årene.





















































Flott plass for en barnefamilie. Boligannonsen kan du se her:
https://www.privatmegleren.no/horten/141160092/oppusset-og-trivelig-enebolig-p-falkensten-med-bl-a-4-soverom-pent-kj-kken-og-stor-tomt-p-4-4-m-l

Alle bildene er tatt av fotograf Kristian Bollæren. Mitt bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar