søndag 21. august 2016

Herskapelig hus




























Jeg har hatt den gleden av å kunne style dette flotte huset. Det ligger rett ved siden av der vi bor på Steinsnes i Horten. Jeg fikk jammen lyst til å flytte igjen! Dette huset har masse potensial! Det har en herskapelig stil og store flotte stuer og stor hage. I Horten blir huset omtalt som Preushuset, da det var familien Preus som også har Fotomuseet i Horten,som  har bodd der i mange år. Jeg har koset meg på denne stylingen og brukt en kombinasjon av klassisk og moderne stil, for å appelere til flest mulig kjøpere. Til tross for at det er litt å pusse opp der, skal man kunne se for seg mulighetene.
































































































































Fotograf Kristian Bollæren. Mitt bilde.

Se hele boligannonsen her:
http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=80962808




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar