mandag 23. november 2015

Styling på Skoppum



























Jeg har nylig gjort en enkel styling av et stort hus på Skoppum. Her er det god plass og fin planløsning synes jeg. I sommer ble det bygget en stor veranda ute, med et nedsunket basseng.
Huset har 4 soverom og passer godt for barnefamilier.


Når jeg gjør en enkel styling, tar jeg utgangspunkt i hvordan kunden har det og kommer med forslag til hva som bør ryddes bort, hva som bør kjøpes inn og kommer med tips til pynting. En enkel styling ligger på mellom 1.800-2.500 kr for de som lurer på det. Det varierer litt hvordan jeg prioriterer tiden jeg bruker, da ingen hus og familier er like. Jeg synes det er greit å gjøre en oppfølging før fotografen kommer for å få gjort siste finnish. De fleste kunder ønsker også det.


























Åpen planløsning mellom stue og kjøkken gjør at man kan dekke skikkelig langbord.



























Det er to stuer her, det er deilig å kunne ha en egen loftsstue for barna.






















































Boligannonsen kan du se her: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=67559911&searchclickthrough=true&reference=2015/11/vertical-2/23/1/675/599/11_1568784949.jpg

Fotograf Kristian Bollæren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar