tirsdag 6. desember 2016

Julepynt i naturtoner.





Her har jeg lånt noen bilder fra en av mine Instagram favoritter. Credit:Skovbon. Stilen i sort og hvitt blir lun når man kombinerer med naturtoner.

Jeg er mye på instagram og kikker og blir aldri lei av å se på interiør. Her går det i interiør hele dagen, med både boligstylinger og interiørveiledninger på dagtid og til tv program med oppussinger og ikke minst instagram. Går det an å få en interiøroverdose tro? Jeg tror ikke det er mulig for min del.

Jeg skulle gjerne satt tiden på slow motion i adventstiden, det er jammen godt vi har julefeiring som lyser opp litt i mørketiden. Jeg ønsker der alle en fin førjulstid!








































Bildene er hentet fra Pintrest.com. Credit Skovbon


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar