tirsdag 20. oktober 2015

Styling i nyoppusset leilighet







































Det er alltid gøy med stylinger som har et fint utgangspunkt. Denne leiligheten i Horten er nyoppusset med fine tapeter og gulv og et lekkert kjøkken. God romfølelse er det også der.

I den siste tiden har jeg investert i mye nytt til styling. Her er en av de nye Omaggiovasene jeg har kjøpt i sølv.



























Det hjelper også bra når bildene blir fine! Fotograf Kristian Bollæren tar alle bilder for Privatmegleren. Så når han kommer etter meg, vet jeg at resultatet blir bra!






































































































Det er alltid hyggelig med detaljbilder også. Man får jo sett tapeten på nært hold og det blir litt mer spennende å se på prospektet. Man får ganske enkelt mer lyst til å flytt inn! Det er jo målet mitt med stylingene.

Alle bilder er tatt av fotograf Kristian Bollæren.

Se hele leiligheten her: http://www.privatmegleren.no/horten/141150177/nyoppusset-og-pen-selveierleilighet-i-sentrum-med-helt-nytt-kj-kken-og-bad-trappefri-adkomst-balkong-carport

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar