tirsdag 6. januar 2015

Godt nytt år!








































Godt nytt år alle sammen! Jeg har hatt en deilig juleferie og heller ikke vært så ivrig på bloggingen. Men her ser dere et bilde fra Instagramkontoen min, av nyttårsbordet vårt. Det er koselig å pynte til jul, men også godt å rydde det bort igjen. I dag har jeg vært og kjøpt store oppbevaringsbokser med hjul og lokk på Europris til å oppbevare pynten i. Veldig praktisk! Jeg har fått ryddet og gitt bort endel pynt som jeg ikke har brukt på mange år også.

På bildet ser dere de nye spisestuesofaene våre fra Bohus. Jeg kjøpte to på 170 og plasserte sammen slik at de dekker hele siden av langbordet vårt. De er uten armlene, så da var det greit å sette de ved siden av hverandre. Veldig fornøyd, de er gode å sitte i. Nå må jeg snart få sydd gardiner til stua. Jeg har linstoff liggende klart.

Nå er det full rulle med vareopptelling for firmaet mitt, så jeg får vel bare sette i gang! Ha en fin dag der ute...







































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar