mandag 10. november 2014

Førjulstid i London
















































































Vi var i London i helgen. Det var en kjempefin tur med mann og barn. Denne turen var på barnas premisser. Jeg var faktisk ikke inne i en eneste klesbutikk! Det er jo en bragd i seg selv! Men til gjengjeld handlet jeg masse på flyplassen hjemme. Og jeg fikk handlet litt julegaver til barna da vi var der. Hadde mitt strev for å skjule ting for barna da alle koffertene våre ble endevendt i tollen!

En helg går så alt for fort og man rekker ikke alt man gjerne skulle ha gjort. Men slik er det... Unger blir fortere slitne enn oss voksne. Kanskje de får bli med en annen gang også? Det er bare så kjedelig å betale en halv sydentur for to dager i London. Det har nok en tendens til å heller bli 14 dager i syden tenker jeg...

 Se på disse flotte julegatene! Fin stemning altså! Jeg er godt i gang med julegavene. Målet er å være ferdig før Desember begynner, da har jeg nok annet å holde på med.

Et lite tips til de som drar til London i regnvær...Shepherds Bush er et gigantisk kjøpesenter ca to stoppeplasser fra Notting Hill. På utsiden er det mange gode spisesteder. Denne gangen i London var vi å spiste på Jamie Olivers. Bra mat og fint sted... Eller var det en spennende Afgansk spisested på utsiden av senteret, (ikke samme side som Jamies) som serverer Meze. Prøvde den sist vi var der. Kjempegod mat!



































Portebello Road i Notting Hill er også kjempekoselig! Her er det antikviteter og spennende marked.
Elsker denne butikken! Alice`s! Og synes de pastellfargede husene i Notting Hill er supersøte! Lurer på hvem som fant ut at de skulle male de slik? Det er jo nesten litt galskap å male et erverdig gammelt mursteinshus.. Men jeg liker det! Det er noe med helheten..


Jeg klarte å glemme å ta med kamera. Disse bildene er hentet fra Internett.
Vi fikk tatt noen bilder med mobilen også. Godt vi har telefoner som tar gode bilder!

Ha en fin dag der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar