onsdag 8. oktober 2014

Moderne leilighet






































Her er bilder fra en leilighet jeg stylet nylig. Det er lurt å vise potensialet i en leilighet. Hvert rom bør ha en definert bruk. Da ser kjøperen mer nytte av arealet og det kan bidra til å gjøre salget enklere. Jeg tror mange huseiere ser seg litt blinde på egen bolig og det kan være nyttig å få litt hjelp. Denne leiligheten hadde store møbler stående og jeg supplerte litt med skrivebord og små møbler og ikke minst pynteting. Vi får mer lyst til å flytte inn et sted det ser hyggelig ut og hvor plassen kan bli godt utnyttet.

Bildene er tatt med mobilen min, og er å finne på instagram. Følg meg gjerne der også på: REBEKKAKRONBORG









































Her er linken til boligannonsen for de som er på jakt etter leilighet i Horten.
http://www.privatmegleren.no/141140163




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar