onsdag 13. august 2014

Flytingen er i gang!

























Sommeren har vært hektisk og flyttingen er i gang. Det er litt vemodig og rart også, vi har bodd i dette huset i 20 år og lagt sjela vår ned i oppussingen. Jeg skal være glad når vi er ferdige for det er mye å gjøre. Det positive med flytting er at man virkelig får ryddet!

Vi er godt i gang med å pusse opp litt i det nye huset også. Vi må sette vårt preg på ting der også. Bilder kommer etterhvert fra det nye huset.

Ha en fin dag alle sammen! Jeg håper på litt mer sol og sommer. Her har vi hatt noen dager med torden og regn. Jeg kjenner at jeg får litt klaustrofobi av å ta på langbukse og sko. Så jeg går med sandaler i regnet!! Jeg er ikke helt klar for høsten riktig ennå...


Bildene er tatt av fotograf Kristian Bollæren. Fra huset vi har solgt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar