torsdag 22. mai 2014

Badet i kjelleren










































































































Her er bilder fra badet vårt i kjelleren. Vi skal selge huset vårt, så nå blir selvfølgelig alle ting som skulle vært gjort ferdig. Blir med litt blanda følelser å flytte fra mye av det fine vi har gjort her. Håper virkelig vi får lønn for strevet. Jeg er veldig fornøyd med dette badet!

Instagrambilder av meg, REBEKKAKRONBORG er instagram kontoen om du vil følge meg der.

3 kommentarer:

  1. Lekkert bad!
    Nå vet jeg hvordan bad jeg vil ha når
    badet i heimen skal pusses opp...Tusen takk
    for inspirasjon :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du ble inspirert! Benken har mannen min laget og jeg har beiset med en selvkomponert farge som ligner litt på drivved eller sjøsand fra Lady interiørbeis. Jeg har også lakket med matt lakk oppå for at det skal tåle litt mer vannsøl. Porselensvasken og blandebatteriet er fra Megaflis. Ble veldig fornøyd med det selv!

    SvarSlett
  3. Kan jeg spørre hvilken farge dere har på veggen? Skikkelig lekkert bad :)

    SvarSlett