tirsdag 12. november 2013

Kunstig juletre?








































I år har jeg kjøpt et kunstig juletre... Jeg hadde vel ikke trodd for bare noen år siden at jeg skulle gjøre det, jeg som er over gjennomsnittet interessert i interiør! Men sist jul ble jeg dårlig og tett da vi fikk treet i hus, og bestemte meg for å finne et pent fake-tre. For det må være ett som ikke ser ut som en grønn flaskekost. Det bør være støpte nåler for at det skal se bra ut og litt brunaktig grein. Jeg fant et pent et på Hageland, og sikret meg det tidlig. Jeg har planer om å finne litt jutestrie, enten en sekk eller lage en sor å dekke de stygge pinglete beina. Eller kanskje jeg finner en fin potte eller kurv? Det hjelper ihvertfall litt på helheten. Det skal bli deilig å kunne puste normalt og slippe dryssende greiner denne julen.


Bilde fra nett, det treet jeg har kjøpt vil dere få se etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar