onsdag 14. november 2012

Trenger du interiørhjelp?








Jeg er så heldig at jeg jobber med interiør og driver Inspira Interiørkontor. Jeg får stadig nye og utfordrende oppdrag. For øyeblikket et det både boligstyling før salg og mer omfattende interiørprosjekter jeg jobber med. Jeg har også fått i oppdrag å lage uterom og ideèr til påbygg av hus. Jeg samarbeider med håndtverkere som kan stå ansvarlig for det byggtekniske og jeg tar meg av ideène.

Når det gjelder interiør, kommer jeg med forslag til møbleringsplan, belysning, faregevalg og materialvalg. Det er mange som ønsker hjelp til å utnytte plassen bra. Mange sliter med at de ser seg blind på sitt eget hus. Det blir gjerne brukt store summer på hus og oppussing, så det kan også være lurt å søke profesjonell hjelp med planløsninger og fargevalg for å unngå å gjøre dyre tabber. For det kan være surt å bruke masse penger på et nytt rom og i ettertid oppdage at planløsninger ikke er optimal. Det kan også være nyttig å få hjelp til et helhetlig og spennende interiør.

Link til hjemmesiden min ligger på høyre side øverst i bloggen hvis du vil kontakte meg for interiørhjelp.





 

























Tegning: fra et tidligere kundeprosjekt.
Bilde: fra vår egen kjellerstue.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar