søndag 1. april 2012

Boligstyling før salg



Etter bilder.

Dette er bilder fra boligstyling før salg. Ved slike boligstylinger gjør
jeg en befaring i boligen og tar bilder for å huske alle detaljer når jeg er
tilbake på kontoret. Jeg gir kunden muntlig beskjed om hva som bør gjøres,
kommer med forslag til farger hvis det trengs, forslag til ommøblering og
lager en presentasjon med bilder og forklaring om hva som bør gjøres.

Jeg lager også en innkjøpsliste på hva kunden selv bør skaffe og kommer før
fotografen for å se at alt blir bra, og putter inn litt ekstra pyntegjenstander
som jeg låner ut til kunden.


Det hjelper å re opp pent, putte inn noen hyggelige gjenstander og bildene ser
mye hyggeligere ut. Og ikke minst er det viktig med gode bilder. Som dere
ser har fotografen en helt annen bildekvalitet enn på mine som ble knipset i
full fart. Denne fotografen bruker flere blitzer rundt om i rommet og det blir 
veldig bra! Fotograf: Kristian T Bollæren.







Slik var soverommet tidligere.






Slik ble badet. Det var i utgangspunktet veldig tomt. Og ved å bruke
noe av det kunden selv hadde, og noen nyinnkjøpte ting, ble det frisket
opp litt. Under: slik var det før.











Noen ganger er det kun litt rydding som skal til. Noen strøk med
maling hjelper også godt hvis det ser litt slitt ut. Denne kunden har
forstått at det er "butikk" å selge bolig og var flink til å få gjort ting.
Det er ofte slik at folk får gjort ting de har gått å sett på i lang tid når
de skal selge. Denne boligen i Åsgårdstrand ble solgt med en gang!








Trenger du hjelp til boligstyling eller mer omfattende interiørhjelp er
det bare å ta kontakt. http://inspirainteriørkontor.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar