tirsdag 16. desember 2014

Vi pynter til jul...







































De fleste av oss er glad i å pynte litt ekstra til jul. Nå som vi har fått peis på kjøkkenet må jeg pynte opp litt på peishylla og henge opp julestrømper der... Gleder meg. Jeg synes bare at adventstiden går så alt for fort. Som barn synes man at det går sakte kanskje?  Da er det ekstra hyggelig å ha en kalender pakke og glede seg til hver morgen.







































Her på østlandet er det mildt vær, så det spørs om det blir en hvit jul..? Hva er julestemning for deg? Julemat, baking, tid med barna i sofakroken med en god julefilm og ikke minst tid med familie og venner er koselig synes jeg.












































































Litt flere bilder med juleinspirasjon er hentet fra Pintrest.com. Jeg har det litt travelt med alt jeg har lyst til å få gjort før jul, men pytt.. Det man ikke rekker får man gjøre senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar