mandag 18. august 2014

Gammelt hus med sjarm



































Dette ildstedet er laget i gammel stil. Her har jeg kjøpt inn mange messinglysestaker for å pynte opp litt!












































































































Her er flere bilder fra det gamle koselige murhuset på Karljohansvern. Det var en gøy stylingjobb! Her kommer mange gamle pynteting virkelig til sin rett! Boksene i hylla med kaffe og gryn er bruktfunn. Og den fine krukka på kjøkkenbenken fant jeg i bruktbutikk nylig den også. Her ser dere kjøkkeninnredning fra Ikea i grått. Den gule hylla ble laget på stedet og frisker litt opp! Porselensvasken er også fra Ikea.

Bildene er tatt med mobilkameraet mitt, så de er litt mørke. Men stemningen kommer fram syntes jeg. Du kan også følge meg på Intstagam på REBEKKAKRONBORG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar