fredag 11. november 2011

Kuler av mose.
































Jeg har vært i skogen og plukket mose. Det er veldig dekorativt og koselig å pynte opp med. Jeg  har planer om å bruke mose på fat med adventslys i år også. Ellers skal jeg også lage hjerter av mose for å pynte opp med.

Nå som det fortsatt er mildt ute er det yppelig å plukke mose. Så løp ut i skogen, ta på arbeidshandskene og plukk inn! Et lite tips er å holde seg litt bort fra stiene slik at det ikke er så veldig synlig at man river av mosen.

Fremgangsmåte:
Jeg har brukt avispapir med aluminiumsfolie rundt. Mosen festet jeg på med ståltråd som jeg surret rundt. Ha en fin fredag!




1 kommentar:

  1. Så dekorativt det var.
    Tusen takk for tipset, trur eg må lage meg nokre hjerter av mose.
    God helg!!

    Klem Gry

    SvarSlett