søndag 17. juli 2011

Garden Party


















Vi hadde hageselskap i nydelig sommer vær i helgen. Her er  noen
bilder fra  hagen. Alltid koselig å pynte opp uterommet også!


Vi lagde Lemonade. Og brukte en fin ny dispenser til å tappe fra.



Utekjøkkenet vårt. Det er deilig å ha plass til å lage mat ute. Peisen
og gassvarmeren blir stadig brukt. Og utegrillen benyttes like godt til
å steke egg og bacon som å grille kjøtt og fisk på. Sommeren skal nytes!



Litt spansk musserende Cava Solèr i vinkjøleren. Vinkjølerene
er kjøpt hos Kid.








































Og litt alkoholfritt uten kullsyre kjøpt i Sverige. Jordbær og eple smak
og eple med kanel. Forfrskende og godt!




De rosa liljene fikk flyte i vann. De var siste rest av en større
bukett som hadde stått en stund. De satte litt farge tema for kvelden.




Og selvfølgelig; masse lys! Her er et fat jeg har kjøpt i brukt butikk.
Pyntet med forskjellige lysglass og litt farger er også hyggelig.
Jeg sverger somregel til hvite lys. Enkelt og pent, men innimellom er
det hyggelig med litt farger.



Vi har en stor flott Hortensia i hagen som jeg er veldig glad i...
Den blomstrer velvillig hvert år og er enkel å få til!












































2 kommentarer:

  1. Hei velkommen til blogger livet. Du har stelt i stand en flott hage fest syns jeg, mange søte detaljer. Ville legge meg til som følger men fant ingen følger knapp. Lykke til videre hilsen Karianne mittsitt-mittsitt.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Takk... Koselig at du liker bloggen min, og hyggelig å få tilbakemelding! Det er mulig å legge seg til som følger litt opp på siden min. Du har en fin blogg du også. Har tittet litt på den, og må kikke mer hos deg senere. Ser ut til at dere har spennende prosjekter på gang.

    Med hilsen Rebekka.

    SvarSlett